Renault Clio Facelift. Ce aduce nou?

Hai că parcă are personalitate acum. Cel puțin în varianta Esprit Alpine, nu mai arată a mașină de flotă. Mult mai agresiv acum, semnături puternice de zi și o grilă desenată cu stil. Dispare echiparea RS Line, vine în loc Esprit Alpine. Fix modelul testat de mine + E-Tech Full Hybrid. Același mecanism de 1.6 litri + 2 motoare electrice + 1.2 kWh baterie, dar actualizat la 145 CP. Și parcă mult mai agresiv în răspuns decât ceea ce am mai testat în portofoliul grupului.

Avem modificări și la interior, dispar ceasurile analog și vin în loc două tipuri de ecran, în funcție de echipare, iar sistemul R-Link este înlocuit de Android Automotive care vine și cu informații din trafic pe sistemul integrat de navigație (punctele de interes sunt căutate online, mașina are internet 24/7).

Ador scaunele sport, deși pot face locurile din spate ușor claustrofobe. Eu, la 1,85 m, am loc ok în spate pentru distanțe scurte. Portbagajul are 300 de litri în varianta E-Tech.

Avem un singur tip de suspensie pentru toate modelele Clio. Deci, ceea ce este pe varianta Evolution este și pe Esprit Alpine. Totuși, este fun la condus, dar face un mic compromis la confort.

Prețul de pornire este de 14.300 de euro pentru Evolution, 20.800 de euro pentru E-Tech Full Hybrid pe acest nivel de echipare, iar 24.700 de euro este pentru Esprit Alpine hibrid.

Motorizări?

  • 1.5 dCi Blue 100
  • TCe 100 GPL
  • SCe 65 (aspirat)
  • TCe 90

Dar cred că E-Tech Full Hybrid va fi best seller. Oferta completă aici: https://www.autocobalcescu.ro/renault

#ad

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *